RSS

>Mim

21 Şub

>

Ahsencigimin mim’i ne zamandir beklemedeydi. Surekli aklimdan cikiyordu. Yaslandim artik 😦
Neyse cevap verelim.
en güzel yaptığın yemek





en güzel yaptığın tatlı
Tiramisu. Hala tarifini yazmadim, Tuuhh bana…

en güzel yaptığın pasta

Pasta yapacak yetenek yok bende 😦

en güzel yaptığın salata

Avokado salatasi, bugun yaptim harika oldu tadina bayildim. Birazdan yayinlayacagim




Ve tabiiii… Kanaryaa
en güzel yaptığın börek

Ispanakli boregi guzel yaptigimi dusunuyorum.
en güzel yaptığın hamur işi
Pogaca turu seyler.

en güzel yaptığın kurabiye
Valla makaroonnnn :)))


Ben de mim’i Sule’cigime, kitadasim sehirdasim Hanifeye, Kucuk Mucizeme, sezoma, zencefilli corege gonderiyorum…
 
5 Yorum

Yazan: Şubat 21, 2011 in Mim

 

5 responses to “>Mim

  1. sezobigo

    Şubat 21, 2011 at 10:36 am

    >sezoda ne beçerikli anlatama şimdi yazarım bloğu bana devretmek zorunda kalırsın yani:) neyse bakalım cevap ne yazacağım:)

     
  2. Küçük Mucizem

    Şubat 21, 2011 at 1:11 pm

    >Bu mim bana mı?

     
  3. Taze Anne

    Şubat 21, 2011 at 6:01 pm

    >evett kizlarr siz ikinizee 🙂 Kendinize haksizlik ettiginizi dusunuyorumm…

     
  4. Hayatın Tatları

    Şubat 21, 2011 at 9:31 pm

    >canııımmm.. en kısa zamanda cevaplıycam. Bugün hiç iyi değilim. Yattığım yerden laptop tepemde bakınıyorum şimdilik.

     
  5. ahsen58

    Şubat 22, 2011 at 5:05 pm

    >çok güzel cevapladığın için çok teşekkürler canım

     

Yorum bırakın